TOP SYSTEM.

TOP System

TOP System

TOP SYSTEM jest alarmem o bardzo małych wymiarach centralki, dzięki czemu można go umieścić w ciasno zabudowanych częściach pojazdów. Niewątpliwą zaletą urządzenia jest minimalna ilość koniecznych podłączeń, rozbudowana ilość funkcji użytkowych i zabezpieczających, alarm pozwalający efektywnie chronić samochód. Przy konstruowaniu tego urządzenia wykorzystano wieloletnie doświadczenia w konstruowaniu systemów zabezpieczających w związku z tym szczególny nacisk położono na prostotę montażu, wygodę użytkowania oraz bezpieczeństwo chronionego pojazdu. Urządzenie jest przeznaczone do montażu tylko w autoryzowanych zakładach montażu.


1. Parametry techniczne.

 

  • Napięcie zasilania

12 V

  • Pobór prądu około

10 mA

  • Częstotliwość pracy pilotów

433,92 MHz

  • Zakres temperatur pracy

od -30°C do 70°C

  • Obciążalność styków rozłączenia zapłonu

30 A

  • Obciążalność styków przekaźnika sterującego kierunkowskazami

2 x 20 A

  • Wyjście sterujące dodatkowymi modułami (minus)

30 mA

  • Wyjścia sterujące centralnym zamkiem (minus)

300 mA

  • Zasięg pilotów sterujących

około 15 m

  • Zasilanie dodatkowych modułów (plus)

100 mA


2. Realizowane funkcje.

  • Piloty radiowe z kodem zmiennym Keeloq.
  • Głośne lub ciche zał./wył. alarmu.
  • Funkcja immobilisera pasywnego.
  • Funkcja immobilisera aktywnego załączana pilotem.
  • Funkcja antynapadowa PANIC.
  • Funkcja antyporwaniowa (autoryzacja).
  • Funkcja AUTO - LOCK (zamykanie centralnego zamka po załączeniu zapłonu).
  • Blokowanie pilotem czujników opcjonalnych.
  • Automatyczne uzbrajanie alarmu po przypadkowym wyłączeniu.
  • Wbudowany czujnik ultradźwiękowy (rozstawne czujki).
  • Możliwość dołączenia czujników opcjonalnych.
  • Sterowanie dodatkowych modułów.
  • Sterowanie "komfort".
  • Pamięć wyzwolonego alarmu.
  • Nieulotna pamięć alarmu po zaniku zasilania.
  • Zabezpieczenia antysabotażowe.
  • Bieżąca kontrola sprawności czujnika ultradźwiękowego.
  • Informowanie o uszkodzeniu czujników masowych w momencie uzbrajania alarmu.
  • Wbudowana blokada zapłonu.
  • Wyłącznik awaryjny (w przypadku uszkodzenia lub zgubienia pilota).
  • Dodatkowe rozłączenie zapłonu (opcja).
  • Blokada wprogramowania "obcych" pilotów.
  • Drewnopodobna obudowa pilotów.
  • Trzy źródła wyzwalające - wył. masowe, czujnik ultradźwiękowy, impuls zapłonu.
  • Osiem funkcji programowanych pilotem.
  • Regulacja impulsów sterujących centralnego zamka.
  • Akustyczna sygnalizacja regulacji i działania czujnika ultradźwiękowego.






Powrót na początek strony

Powrót na pierwszą stronę